Sunday, July 11, 2010

Netherland Vs Spain

Aku penyokong Netherland!hahaha....mcm org giler cari tv online..nak tnye..sbnrnye game ni ade ke x kat tv 1? or tv 2? aku bukak www.rtm.gov.. pastu korek2 kat tmpat lain.. mintak dr mmber website..akhirnye dpt gak.. http://atdhe.net/ kelakar giler kat sini.. tersekat-sekat...


Game ni mcm medan kad merah je.. separuh masa pertamaje >5 org dah kene kad kuning.. and netherland lah yg plg byk kene..Spain plk..pandai berdrama..jatuh sikit..sakit nye melampau2..huhuh...

aku layan bola ni smbl tgk mmber aku tgk twilight latest kat laptop lain.. byk adengan kiss kan dlm twilight yg latestni..hahahaha...tetibe plak masuk twilight..

sekarang ni tgh rehat sparuh masa....rehat smbl menahan rase mengantuk...ade kelas esok..tp kol11...agak2 aku bgn x? haha....yg tu esok baru kite tahu..hehe..

spain main dgn gediknye..wahahaha..dah mcm gelanggang gusti aku tgk...kejap2 jatuh...hahaha...
mmber aku tgk game ni verse spanyol..aku verse english..haha..huru hara blk ni..haha

93minit tanpa gol..mmber aku ckp..sape plg byk kad kuning..team tu yg mng..stakat ni Netherland lah byk kad kuning..haha..ntah pape...

main dlm masa tmbhan 15mnt..penantian satu penyiksaan..hahaha..

dan akhirnye...Spain mng.. 1-0.. =( ...

nk mncarut bleh?

buduh!

5 comments:

Nia_oii said...
This comment has been removed by the author.
Da LovaC said...

gua nak carut sekali...vavi reff!!!..puah hati..

Anonymous said...

gua mmg tak puas hati..kalah ngan swiss..menang sumer 1-0..tu ke the best team in the world?tidak bukan..arghhh tensi2 g sambung chat kat gb

Nia_oii said...

hahaha..world kali ni rasenye penuh dgn duit haram..haha

Sharinginfoz said...

tak nasib baik betul belanda.....

Spain Juara Piala Dunia

Post a Comment

© Nia_oii_Voice - Template by Blogger Sablonlari